Postarile care au avut cel mai mult succes in mod organic vor aparea mai sus in newsfeed-ul Facebook

Postarile care au avut cel mai mult succes in mod organic vor aparea mai sus in newsfeed-ul Facebook

Facebook introduce schimbari in algoritmul care determina in ce ordine apar postarile din newsfeed, potrivit unui articol publicat de Media Week. Desi schimbarile nu afecteaza in nici un fel continutul platit, modificarile la nivel de algoritm sunt importante pentru utilizatorii de Facebook care vor vedea mai multe postari sortate in functie de prietenii, paginile sau persoanele publice cu care interactioneaza mai mult, postarile pe care aleg sa le ascunda sau cat de mult succes a avut per total un anumit post.

Folosind aceste criterii, Facebook va prioritiza 300 de povesti dintre cele 1.500 care se posteaza in medie pe zi. De asemenea, postarile care au avut succes in mod organic vor avea mai multe sanse sa apara mai sus in newsfeed, chiar daca sunt mai vechi de cateva ore.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related