Suplimentul ADfel 2013, distribuit alaturi de ghidul 24FUN, a fost lansat astazi de redactia IQads pentru a anunta cea de a 8-a editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, care are loc intre 12 si 18 august la Fabrica.
Pentru ca brandurile invitate la ADfel isi propun sa surprinda prin activari neconventionale pe oricine o sa intre pe terasa de la Fabrica in perioada festivalului, tema suplimentului de anul acesta este "Surpriza". Materialele incluse contin pareri de la creativi din publicitate, de la scriitori sau jurnalisti despre cele mai memorabile surprize pe care le-au trait sau despre ce a insemnat emisiunea Surprize, Surprize in viata romanilor. Editorii IQads si-au pus si ei semnatura in supliment, scriind despre campanii neconventionale ale brandurilor romanesti sau internationale care au surprins consumatorii, despre business-uri construite in jurul conceptului de surpriza, despre surprizele urbane sau despre surprizele pe care le fac politicienii. Suplimentul contine si programul intregului festival.
In articolul "Cui ii plac surprizele?", Lavinia Gliga (Decat o Revista), Marius Chivu (DILEMA Veche), Adrian Popescu (Radio Guerrilla), Sergiu Vasile (Times New Roman) si Andra Matzal (Think Outside the Box) au povestit cate o surpriza pe care au trait-o si i-a impresionat si au spus ce cred ei despre surprize.
Materialul "Mostenirea lasata de Andreea Marin romanilor: Surprize, Surprize" vorbeste despre ce a insemnat emisiunea Surprize, Surprize pentru romani in viziunea a trei publicitari: Raluca Feher (cap), Sorin Psatta (Grafitti BBDO) si Serban Alexandrescu (Headvertising).
Articolele din supliment contin exemple de activari publicitare care au surprins consumatorii in ultimii ani, atat ale unor branduri din Romania, cat si ale unor branduri internationale.
Pentru ca si Bucurestiul e plin de surprize, materialul "Surprize Urbane" prezinta cele mai interesante lucrari neconventionale din oras, iar "Surprize stricate, spoilere si trolli" prezinta cazuri de surprize stricate din cauza trollilor, chit ca sunt online sau offline.
Articolul "Sunt printre noi: politicienii romani, mereu surprinzatori" sintetizeaza cele mai mari balbe pe care politicienii romani le-au spus in ultimul an, iar in materialul "Ce e aia o surpriza?" 10 copii au povestit cum se lasa surprinsi.
Suplimentul contine si o retrospectiva a editiei ADfel 2012 ("Uite ce s-a intamplat la AD fel 2012, ca sa stii la ce sa nu te astepti anul asta"), in care sunt amintite cele mai frumoase momente ale festivalului.
Suplimentul ADfel 2013 este disponibil si in varianta electronica.
ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 12 si 18 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money.ro, BestJobs, The Chronicle, Catavencii si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, AdProduction si MVcom.