Acoperisul de la Fabrica va fi transformat de Orange intr-o terasa digitala, special pregatita pentru ADfel 2013. De ce digitala? Pentru ca acolo va veti putea relaxa pe internet, veti descoperi aplicatii care va fac ziua mai simpla si va veti distra cu un joc wow. Terasa digitala este realizata in stil art QR, iar fiecare element din aceasta reprezinta cate o aplicatie sau un serviciu Orange de ultima generatie: Contul meu, Orange Travel, Orange film, Fotbal Info, Orange Explorer, Clever Taxi, TV live pe mobil, Orange Cloud, 4G, Deezer. Astfel, veti putea scana cladirile QR-code de pe terasa si va veti putea descarca aceste aplicatii, profitand de accesul gratuit la Orange Wi-Fi.
Tot in acest spatiu neconventional veti putea descoperi avantajele serviciului Orange Cloud printr-un joc kinect inedit. Provocarea va fi sa prindeti intr-un norisor iconuri ce reprezinta tot ce e important pentru voi - fotografii, muzica, filme si multe altele.
Terasa digitala Orange va fi deschisa pe toata durata evenimentului de branded entertainment, intre 12-18 august. Orange este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013, ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.