Pot sa spun sincer ca surprizele pe care mi le fac mie companiile se traduc in facturi, taierea curentului electric, a apei sau a internetului, stricarea gadgeturilor, ruperea hainelor, construirea unor santiere noi si zgomotoase langa casa sau majorarea pretului la cascaval, alimentul meu preferat. Fiecare zi e un carusel din punctul asta de vedere, mai ales in piata sau la supermarket. Nu sunt chiar surprize placute, dar vrand-nevrand toate companiile isi surprind cumva consumatorii. Exista si business-uri care sunt construite in jurul unui concept care are in centru surpriza. In cazul asta, surprizele se vor a fi placute, desi si aici putem discuta. Majoritatea sunt business-uri online, dar am gasit si cateva mai palpabile, care ne ofera momente neasteptate in viata de zi cu zi. Sa vedem asadar ce business-uri, cum si cand vor sa ne surprinda.
Articolul a fost publicat in suplimentul ADfel 2013, distribuit in Bucuresti impreuna cu 24FUN. Gasiti si alte articole despre surprize aici.
Discutii cu necunoscuti
Daca iti place sa discuti pe webcam cu necunoscuti si iti asumi riscul sa vezi foarte multe organe sexuale expuse in plenitudinea frumusetii lor (asta, desigur, daca nu chiar asta cauti), ChatRoulette.com e locul perfect pentru tine. Iti trebuie un webcam, o conexiune la internet si timp de pierdut. Platforma te conecteaza automat si aleatoriu cu alti utilizatori din jurul lumii. Daca nu iti place, te plictisesti sau nu esti multumit de gramatica celui din fata ta, poti sa apesi oricand "next".
Tot ce e cool pe net intr-un singur loc
Ti-e lene sa cauti lucruri faine pe net? Ce bine ca exista StumbleUpon.com, o platforma care aduna la un loc cele mai tari lucruri de pe internet si ti le livreaza aleator: de la site-uri la articole, jocuri, filmulete si fotografii, toate sunt acolo.
Surpriza ca meserie
Tania Luna este o ucraineanca emigrata in SUA care are o meserie speciala: surprizolog. Adica este experta in surprize si are o companie care se specializeaza in facutul de surprize, Surprise Industries. La ea apeleaza persoane fizice, adica neveste care vor sa le faca surprize sotilor sau copii care vor sa-si surprinda parintii, dar si corporatii care vor sa-si stimuleze angajatii prin mici cadouri-surpriza.
Amor pe nestiute
Tot un fel de Chat Roulette, dar in viata reala. In SUA conceptul e foarte popular. Oameni singuri care vor sa cunoasca alti oameni singuri se duc la seri tematice unde sunt pusi fata in fata, cate 10 minute, cu necunoscuti. Surpriza poate sa fie placuta sau neplacuta. Pe repede inainte trebuie sa spui lucruri despre tine ca sa vezi daca va potriviti. Un loc surprinzator unde iti poti intalni jumatatea.
Surpriza intr-un ou
Il stie toata lumea, oul Kinder cu miezul galben plin de surprize. Oare ce jucarie imi pica? O sa stiu sa o asamblez? Ah, frumoasele amintiri ale copilariei. Nu e niciodata prea tarziu pentru un Kinder.
Cosmetice-surpriza
LuluBox.ro e o companie cosmetica care livreaza cutii cu produse clientelor sale, dar fara ca acestea sa stie ce produse primesc. Compania surprinde femeile cu noi culori de farduri, noi creme si noi rimeluri de fiecare data.
ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 12 si 18 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money.ro, BestJobs, The Chronicle, Catavencii si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, AdProduction si MVcom.