Daca si voi credeati ca mine ca moda e acest domeniu foarte elitist si rigid, cateodata greu de inteles, plin de diavoli care se imbraca de la Prada si de femei ca Sarah Jessica Parker care si-ar da viata pentru o pereche de papuci si un Martini cu doua masline (si care sunt foarte bogate pentru ca scriu o rubrica saptamanala de 500 de cuvinte pentru un ziar care nici macar nu exista), ei bine v-ati inselat. Cel putin un pic. Mai apar din cand in cand campanii ale brandurilor de fashion care vorbesc si cu oamenii care isi aleg hainele dimineata pe principiul “ce tricou e curat”, nu numai cu cei care isi planifica tinutele cu minutiozitate. Cel putin asa simt eu. De exemplu noua campanie de la French Connection contine trei elemente cheie la care cred ca reactioneaza si consumatorul normal, nu numai cel fashionist: sinceritate, muzica faina si oameni dezbracati.
From Sketch To Store, campania care promoveaza noua colectie de toamna/iarna 2013 a brandului londonez, face exact ce spune si numele sau, adica ne prezinta cum se materializeaza hainele de la ideea de schita pana pe raftul din magazine. Numai ca nu o face intr-un mod plictisitor, ci direct pe modele, doua fete si un baiat, pe ale caror trupuri dezbracate si frumoase sunt desenate noile piese de imbracaminte. Rezultatul e super haios si relaxat. Proiectul a fost creat de agentia unui celebru fotograf, Rankin, si este prima campanie alb-negru a brandului. Enjoy:
Insa French Connection nu este la prima isprava faina. Prin 2010 brandul a lansat o serie de clipuri care promoveaza colectia de haine pentru barbati si vorbeste despre “the man”, un veritabil exemplar masculin care-si poarta hainele cu demnitate, si, doamnelor, are si barba.
Si o informatie de interior: sintagma “The French Connection” se poate referi si la o schema folosita de traficantii de droguri prin anii ‘60, prin care heroina era adusa din Turcia in Franta si din Franta in SUA.