cap a creat campania "Mancare curata ca in vremurile bune" pentru repozitionarea brandului Scandia Sibiu. Pentru a demonstra ca produsele brandului sunt naturale si nu contin E-uri, si astfel isi justifica pretul mai mare decat cel al produselor competitorilor, noua campanie face apel la adevarul intrinsec al produsului: acesta este conceput dupa o reteta a mosierului Josef Theil, fondatorul fabricii Scandia Sibiu, au declarat reprezentantii cap pentru IQads. Retetele dupa care e produs pateul sunt cele din 1922, istoria fiind adevarata.
Campania a fost lansata pe TV si online in 11 iulie si include un spot TV de 30 de secunde, trei spoturi tactice de cate 17 secunde, un spot radio si POSM-uri.
Schimbarea sloganului din "Bunatati romanesti cu dichis" in "Mancare curata ca in vremurile bune" sustine conceptul campaniei de repozitionare, la baza acestuia stand modificarea retetei de productie a pateului, si isi propune sa evidentieze faptul ca traditia e cea mai de pret mostenire a brandului.
Campania vrea sa accentueze inovatia pe care o aduce brandul la nivel de produs.
Echipele care au lucrat la proiect sunt formate din:
cap: Raluca Feher (Creative Director), Ioana Parvan (Art Director), Anna Florea (Art Director), Cristina Purcarea (Client Service), Mara Stoenescu (Client Service).
Scandia Sibiu: Andreea Ursulescu (Brand Manager), Alexandra Bucur (Marketing Manager) si Iulia Bodor (Marketing).