Natalia Sfetcu si Alex Haidamac lucreaza impreuna la Media Concept Store. In timp ce Natalia e absolventa a Facultatii de Comunicare din cadrul SNSPA si functioneaza ca Young Strategist, Alex a terminat Cibernetica din cadrul ASE si si-a slefuit, pe parcursul a sase ani, pasiunea si skill-urile pentru design. Impreuna au participat la editia a opta The Alternative School for Creative Thinking, dezvoltata de Cannes Lions Romania, unde au fost echipa castigatoare si s-au calificat la competitia internationala Young Lions – Design din cadrul festivalului de publicitate international.
Au primit brieful de la Cannes Chimera, oferit de Bill & Melida Gates Foundation, si au avut la dispozitie mai putin de 24 de ore pentru rezolvarea lui. Natalia si Alex au prezentat o solutie care pornea de la conceptul de "folding si unfolding de world", o idee care s-a folosit de origami pentru a demonstra cum o hartie A4, care cuprindea harta lumii, se poate transforma in forma literei B, reprezentand brieful oferit oamenilor in vederea solutionarii problemelor globale.