Brief-ul care vorbeste despre problemele lumii, transformat in origami de castigatorii de Gold de la Young Lions

Brief-ul care vorbeste despre problemele lumii, transformat in origami de castigatorii de Gold de la Young Lions

Natalia Sfetcu si Alex Haidamac lucreaza impreuna la Media Concept Store. In timp ce Natalia e absolventa a Facultatii de Comunicare din cadrul SNSPA si functioneaza ca Young Strategist, Alex a terminat Cibernetica din cadrul ASE si si-a slefuit, pe parcursul a sase ani, pasiunea si skill-urile pentru design. Impreuna au participat la editia a opta The Alternative School for Creative Thinking, dezvoltata de Cannes Lions Romania, unde au fost echipa castigatoare si s-au calificat la competitia internationala Young Lions – Design din cadrul festivalului de publicitate international.

Au primit brieful de la Cannes Chimera, oferit de Bill & Melida Gates Foundation, si au avut la dispozitie mai putin de 24 de ore pentru rezolvarea lui. Natalia si Alex au prezentat o solutie care pornea de la conceptul de "folding si unfolding de world", o idee care s-a folosit de origami pentru a demonstra cum o hartie A4, care cuprindea harta lumii, se poate transforma in forma literei B, reprezentand brieful oferit oamenilor in vederea solutionarii problemelor globale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related