Nu e nici o noutate ca Sprite "Spune pe bune". De altfel, de mult brandul nu face decat sa prezinte "the refreshing truth". Dupa o pauza de cativa ani de la a comunica pe piata romaneasca, Sprite a revenit in 2012 cu campania "Control parental" prin care le spunea pustilor care e treaba cu premiile pe care le pun la bataie si cum trebuie sa le foloseasca pentru a-si tine parintii si vesnicele lor gesturi care ii fac de ras cat mai departe. Anul asta Sprite, care si-a asumat ca spune adevarul pana la capat fie ce-o fi, a venit cu un nou spot care explica de ce toate premiile date la promotii au branding: pentru ca vor sa-si faca reclama, de-asta. Nu numai ca nu se fereste sa recunoasca un adevar pe care brand managerii se chinuie sa-l tina incuiat in sedintele de bugete, dar brand chiar mizeaza pe el. In penultimul sau spot, Sprite indeamna publicul sa castige fix ghiozdanul cu branding, bicicleta cu cadru Sprite sau masina cu sticla Sprite pe acoperis. Iar in ultimul spot, Sprite dramatizeaza scenariul in care un adolescent castiga un ceas de perete cu cuc. Si n-o sa credeti unde s-au gandit sa bage branding-ul:
Un ceas cu cuc, powered by Sprite
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: