Presage da startul Razboiului Clanurilor pentru Hutton

Presage da startul Razboiului Clanurilor pentru Hutton

Presage a creat campania "Pasta di tutte le paste" pentru producatorul de paste fainoase Hutton. Campania se desfasoara in perioada 10-23 iulie 2013 si mizeaza pe valorile esentiale ale brandului Hutton, familia si traditia, constand in promovarea retetelor cu specialitati de paste fainoase si a obiceiului de a gati in familie, arata un comunicat emis de agentie.

In cadrul campaniei este organizata competitia "Razboiul Clanurilor", care-si propune sa desemneze tipul de paste preferat de romani. Concursul este inspirat din traditia, rivalitatile si pasiunea pentru paste caracteristice Italiei si consta intr-o lupta dusa intre 5 clanuri conduse de bloggeri romani: clanul Fusili furioase, condus de Cristina Mazilu, clanul Lasagne asasine, condus de Teodora Rogobete, clanul Penne glorioase, condus de Gaben, clanul Spaghete onorabile, condus de Ana Naie si clanul Taietei familisti, condus de Chinezu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related