Pasionatii de publicitate mai au timp pana pe 18 iulie (ora 23:59) sa-si inscrie spoof-ul la cea de-a saptea editie Grand Spoof, competitia de parodiat reclame care le poate aduce premii in valoare de 7.000 de lei si cateva minute de celebritate in industria de publicitate - cele mai bune 10 spoof-uri fiind proiectate pe 15 august, in cadrul evenimentului de branded entertainment ADfel.
Pana acum, in competitie au fost aprobate spoof-uri care reinterpreteaza spoturi publicitare pentru branduri precum Parodontax, Orange, Chio Chips, Pate Ardealul, Skol, Dedeman sau Cosmote.
Spoof-ul Cosmote ne atrage atentia asupra faptului ca abonamentele cu minute nelimitate ingreuneaza conversatiile fata in fata.
In spoof-ul Parodontax autorii ne prezinta problemele pe care le poate rezolva produsul, dintr-o alta perspectiva, mai neconventionala.
Fara minute nationale, fara SMS-uri, fara semnal si fara orice – un nou abonament promovat in spoof-ul Orange.
Toate ingredientele potrivite, adaugate rand pe rand, duc la o parodie faina cu fainosag, la Pate Ardealul.
Ce se intampla cand se aduna un grup de oameni pusi pe zgomot si cantec, aflam in spoof-ul Skol, cu 100% smalt.
Primim shaorma cu de toate si, ca bonus - un grup de lautari -, in spoof-ul Chio Chips.
Dragostea da batai de cap si uneori, dureri de splina, intr-un spoof Dedeman.
Pe platforma The Creator sunt disponibile mai multe informatii despre competitie, lucrarile admise, precum si regulamentul Grand Spoof 2013.
Jurizarea va avea loc in perioada 22 iulie – 12 august, cand lucrarile vor fi evaluate de catre publicul larg care poate vota lucrarile favorite prin intermediul paginii de competitie www.TheCreator.ro/GrandSpoof2013, dar si de personalitati din domeniul comunicarii. Anul acesta, juriul profesionist este format din: Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson), Catalin Bugean (castigatorul Grand Spoof, editia 2012), Teo (comediant, Club99), Ioana Moldoveanu (Redactor-sef, VICE), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Jeanina David (Brand Manager, Heineken Romania) si Monica Dudau (Project Manager, IQads).
Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei brut (valoarea premiului oferit de juriul profesionist) si cu 3.000 de lei brut (valoarea premiului oferit in urma votului online).
Grand Spoof este un eveniment IQads oferit de Ciuc Premium, sub sloganul „Doar ideea conteaza”, si sustinut de 220.ro. Partenerii media ai competitiei sunt Mixtopia si VICE.
Ce este un spoof?
Un spoof, in cadrul aceste competitii, este definit ca o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.
Despre platforma The Creator
TheCreator.ro este platforma powered by IQads care gazduieste competitii de user-generated branded content, activand cea mai importanta comunitate creativa din Romania. Pana acum au fost organizate peste 15 competitii de design si film pe www.TheCreator.ro, pentru branduri ca: Avon, AXE, BCR, Bergenbier, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma sauYahoo!.