Cand vad cate un caz fain de live advertising, regret un pic ca eu nu prind niciodata o astfel de manifestare. Mi s-a intamplat asta cand am vazut clipul de la T-Mobile in care toti calatorii dintr-o gara din Liverpool au dansat vals la unison sau cel in care englezii de pe aeroportul Heathrow si-au intampinat rudele cantand. As vrea sa cant si eu un pic, discret, nu foarte in fata, doar cat sa stiu ca am fost acolo. Acelasi sentiment l-am avut si cand am vazut ce s-a intamplat la noi, in Gara de Nord, cu Doncafe Live Radio Vending Machine, aparatul in care bagi bani, astepti sa-ti returneze un espresso scurt cu lapte, dar in schimb primesti foarte multe boabe de cafea proaspete, varsate pe jos, in vazul tuturor. Mai mult, esti incurajat de o voce sa suni la Doncafe ca sa reclami defectiunea si intri in direct la radio fara sa stii. Desigur, eu as fugi la prima boaba, dar ah, ce mi-ar fi placut sa mi se intample si mie. Si fiindca nu am fost acolo, ca sa simt pe propria piele ce a insemnat, am stat de vorba cu Cristina Calota (Copywriter, McCann Erickson Bucuresti) unul dintre creativii care au umplut Gara de Nord cu boabe de cafea, despre proiectul care a devenit primul spot radio viralizat in Romania si a fost shortlistat la Cannes Lions 2013 la categoria Media.
Boabe, nu prafuri
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: