Peste 50.000 de scanari efectuate prin intermediul aplicatiei KFC "Bite to Win"

Peste 50.000 de scanari efectuate prin intermediul aplicatiei KFC "Bite to Win"

Aplicatia "Bite to Win", dezvoltata de MRM Romania si McCann Erickson, a generat in mai putin de o luna peste 10.000 de descarcari, a atras 7.488 de utilizatori activi si a inregistrat 53.000 de scanari, informeaza un comunicat emis de companie. Aplicatia face parte din campania KFC Fillet Bites, care a fost promovata in online si prin materiale POSM.

"Succesul acestei activari deriva din creativitatea si gradul ridicat de interactiune si amuzament pe care aplicatia le stabileste cu utilizatorul. Bite to win este o modalitate inedita si ludica de a comunica un produs KFC. Fillet bites-urile KFC au o calitate deosebita pe care am dorit sa o comunicam consumatorilor nostri intr-un mod cat mai engaging: fiecare bucata de pui arata diferit, fiind taiata de mana. Astfel, in aplicatie puteai descoperi cele mai neobisnuite forme de fillet bites: de la inimioare si elefanti pana la Elvis", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, KFC).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related