Duval Guillaume fura identitatea unui belgian intr-un experiement neconventional

Duval Guillaume fura identitatea unui belgian intr-un experiement neconventional

Actorul din spotul pentru Febelfin, o organizatie care reprezinta sectorul financiar belgian, este prea bun. E atat de convingator incat pielea de gaina vine la pachet cu vizionarea reclamei. Cu zambetul lui, de parca ascunde vreun secret groaznic, cu chelia care aminteste de un escroc versat si discursul spus pe tonalitate joasa, perfect sincronizat cu o coloana muzicala dramatica, omul asta te face sa crezi ca ti-ar intra si-n suflet, nu numai in contul bancar. Asta a facut cu belgianul Tom Degroote, cu care mai intai s-a imprietenit pe Facebook, ca mai apoi sa-i trimita un mail fals (ca si cum ar fi din partea unei banci) ca sa afle informatii importante despre contul bancar. Si nu s-a oprit acolo. Si-a creat apoi o masca pe care a folosit-o ca sa se dea drept adevaratul Tom. Cum a reactionat "victima" la mesajul pe care Febelfin l-a avut de spus vedeti mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Mihai Cernat
acum 11 ani
Be afraid, be very afraid. And careful with your personal data.


Branded


Related