#ocautampeAlina - provocarea lansata de ROM in urma rezultatelor de la BAC

#ocautampeAlina - provocarea lansata de ROM in urma rezultatelor de la BAC

ROM a lansat marti, pe pagina de Facebook a brandului, o provocare pentru fanii sai: sa o gaseasca pe Alina Negrea, singura eleva din Bucuresti cu media 10 la BAC, cu ajutorul hashtag-ului #ocautampeAlina. Postul a generat 101 like-uri si 75 de share-uri care au dus rapid la gasirea elevei, in mai putin de o ora.

Actiunea de pe Facebook face parte din strategia ROM de a promova si sustine valorile autentice si de a le da zvac tuturor pentru a continua ce au inceput, ne-au spus reprezentantii MRM Worldwide, agentia care gestioneaza contul de Facebook al brandului.

Alina a primit acasa vizita celor de la ROM si a fost premiata cu un bax de zvac, adica de batoane de ciocolata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related