E greu sa fii pisica. Pe bune. Imagineaza-ti ca toata lumea ta consta intr-un apartament decomandat cu doua camere din Dristor pe care l-ai mirosit si explorat de mii de ori si il cunosti mai ceva ca pe petele de pe propriile labute. Mananci in fiecare zi aceleasi lucruri, niste bobite cam fade, pentru ca "nu ai voie sa gusti mancare gatita, iti dauneaza la rinichi" si nu prinzi niciodata un geam deschis, "tu nu iti dai seama ca daca pici de la etajul 9 mori pana jos, iti pierzi cate o viata pe etaj". Imagineaza-ti plictiseala, claustrarea, obisnuinta. Pana si tu ai mai face din cand in cand pipi in diverse locuri din casa numai asa, ca sa te razbuni.
Si acum imagineaza-ti, prin comparatie, ce inseamna sa fii caine: locuiesti tot intr-un apartament de doua camere, poate in Titan, dar in fiecare zi usa de la intrare ti se deschide de cel putin doua ori si ai sansa sa descoperi lumea mare de afara. Mai un parc, mai un lac, mai un gratar pe la Mogosoaia, ai spatiu berechet sa alergi, sa agati, sa marchezi copaci si, cu putin noroc, sa mai si prinzi cate jumatate de mic. O minunatie, o viata plina de lucruri noi, in care nu ai timp sa te plictisesti, ba din contra, simti nevoia sa mai iei o pauza din cand in cand, un bine meritat somnic.
Daca privim lucrurile asa, e evident mai bine sa fii caine decat pisica. Asa s-au gandit si cei de la O2, principala retea de servicii de telecomunicatii din UK, care au propus tuturor pisicilor din lume sa devina caini, adica tuturor oamenilor plictisiti sa devina activi, caci, din fericire, intr-o lume in care tehnologia a evoluat asa de mult, nu ai cum sa te mai plictisesti. Au facut asta printr-o campanie digitala care numai plictisitoare nu e, creata de VCCP. Prima data sa vedem spotul online:
Si daca v-a placut si aveti un smartphone, intrati pe bemoredog.com, conectati-va telefonul la site (scanand un QRcode) si aruncati-i discuri unei pisici care o sa le prinda ca un caine. Mai mult, sigur aveti in viata voastra cate un grumpy cat, care are nevoie de un reminder ca sa se bucure de viata si sa faca lucruri interesante cum ar fi sa-si scoata capul pe geamul masinii pe autostrada, asa ca puteti crea un filmulet personalizat pe care sa i-l trimiteti.
Acestea fiind spuse, doamnelor si domnilor, avem in fata noastra un exemplu de catvertising deloc agasant, care se foloseste de tehnologie intr-un mod exceptional si transmite perfect mesajul companiei, acela ca O2 furnizeaza servicii de ultima generatie, care schimba vietile consumatorilor. Brava, O2, Brava!
Si daca tot nu v-ati saturat de pisici mofturoase, mai avem un spot amuzant care ne indeamna sa cunoastem si alte animale, nu numai felinele domesticite, creat de JANDL Bratislava: