FarAds introduce un nou mod de publicitate outdoor in Romania: publicitate pe rotile bicicletelor

FarAds introduce un nou mod de publicitate outdoor in Romania: publicitate pe rotile bicicletelor

Din 21 iunie 2013, FarAds si-a inceput activitatea pe strazile din centrul Bucurestiului, printr-un nou mod de publicitate outdoor: proiecteaza pe spitele bicicletelor pe care le detine imagini, texte sau filmulete 3D luminoase. Bicicletele sunt monitorizate prin serviciul GPS, anunta agentia FarAds.

"Ne oprim in pietele centrale pentru a face o demonstratie atat a unei noi tehnologii ecologice cat si a unui mod revolutionar de a face publicitate outdoor. Culorile puternice si pline de viata atrag imedit atentia tuturor trecatorilor creand astfel un impact memorabil", spune Adina Francu (reprezentanta FarAds)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related