S-a lansat BUZZStore, agentia de marketing participativ care isi propune sa implementeze pe piata romaneasca un instrument de marketing bazat pe recomandarea unui prieten, informeaza un comunicat emis de Inspire Communication. BuzzStore isi propune sa dea cuvantul consumatorilor, prin crearea unei legaturi emotionale intre acestia si produsele testate.
Astfel, BUZZStore a reunit o comunitate de consumatori, lideri de opinie in grupul lor de prieteni, care sa testeze gratuit produsele sau serviciile oferite de o companie. Cei care au aderat la comunitatea BUZZStore sunt apoi incurajati sa-si posteze parerile pe buzzstore.ro, in sectiunea dedicata unei anumite campanii. Cu fiecare participare la campanie, oamenii care au aderat la comunitate castiga puncte de buzz pe care le pot transforma in cadouri.
Lansarea pe piata a agentiei a fost promovata in doua etape. Un editor IQads a primit ca teasing un megafon care rula mesajul "Stim ca faci buzz, dar vrei sa faci buzz pentru BUZZ?".
Etapa de revealing a promovarii a inclus un kit de presa neconventional, constand in obiecte care aveau legatura cu conceptul de buzz sau cu identitatea vizuala a agentiei.
"Ne dorim ca prin BUZZStore – agentie de marketing participativ sa convingem companiile sa adauge la mixul lor de comunicare cea mai puternica forta de influenta: recomandarea unui prieten. Credem ca printr-o campanie marca BUZZStore companiile pot transforma like-urile in vanzari pentru ca punem la dispozitia Buzzerilor instrumente si contextul necesar de a starni conversatii autentice si eficiente in jurul unui produs in grupul lor de prieteni sau online. In functie de targetul campaniei, alegem din baza noastra de Buzzeri, aflata in continua crestere, consumatori pasionati, dornici de a avea o experienta personala utilizand produsele si de a impartasi si altora parerea lor despre acestea", a declarat Adelina Pasat (Managing Partner, BUZZStore).