O bucatarie mobila va strabate 18 orase din tara in cadrul campaniei Lidl "Pofteste si Gateste"

O bucatarie mobila va strabate 18 orase din tara in cadrul campaniei Lidl "Pofteste si Gateste"

Wave Experience, divizia de events management a agentiei Wave Division, a conceput bucataria mobila, parte a campaniei Lidl "Pofteste si Gateste", informeaza un comunicat emis de BDR Associates. Asezata pe o platforma de tir de 13,5 metri lungi si 2,5 metri latime, constructia cuprinde doua bucatarii complet utilate si o bucatarie de rezerva.

Bucataria mobila va vizita 18 orase din tara pe parcursul a patru luni cu obiectivul de a incuraja gatitul sanatos intr-o maniera relaxata, constienta si confortabila din punct de vedere financiar.

Printre vedetele care vor participa la caravana "Pofteste si Gateste" se numara: Antonio Passarelli, Petrisor Tanase si Petru Buiuca, ce ii vor invata pe locuitorii diferitelor orase vizitate sa gateasca in spiritul alimentatiei sanatoase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related