Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis) a fost desemnat castigatorul Cannes Predictions 2013, informeaza un comunicat emis de Leo Burnett. Mihnea a obtinut obtinut un punctaj de 1575 din 1820, punctajul maxim al celor mai valoroase campanii.
"As dori sa multumesc in primul rand domnului astrolog rezident al ziarului Ring, Radu Stefanescu. Imi amintesc clar cum horoscopul scris de dumnealui in acea zi imi sugera sa ma las pe mana intuitiei – ceea ce am si facut. Si am castigat. Am castigat leul de plus impreuna! Multumesc, domnule Stefanescu. Astrele fie cu noi!", a declarat Mihnea Gheorghiu.
Participantii la Cannes Predictions au vizionat 35 de inscrieri considerate de reteaua Leo Burnett ca fiind cele mai bune ale anului 2012-2013 si au ales 12 executii considerate favorite la premii. Castigatorul desemnat a fost participantul care a obtinut cel mai mare scor in urma votului exprimat.
Publicul a putut participa la competitie atat prin intermediul aplicatiei de Facebook - Cannes Predictions, cat si in cadrul unor evenimente speciale organizate impreuna cu Scoala de Comunicare de la Brasov, organizatia Advice si IQads Kadett. In debutul competitiei, publicitarii de la Leo au sustinut o vizionare speciala in cadrul evenimentului ICEEfest.
Premiul cel mare pus la bataie de agentie i-a provocat pe participanti sa ocheasca 12 executii dintre cele 35 propuse si sa impuste cat mai multi lei premiati la Cannes Predictions.