Maria Buza – femeia pe care naturaletea si franchetea o fac frumoasa

Maria Buza – femeia pe care naturaletea si franchetea o fac frumoasa

Maria Buza a absolvit in 1997 Academia de Teatru si Film din Bucuresti si o stiti probabil din scheciurile grupului Voua sau din aparitiile la TVR1. De-a lungul timpului a jucat la Teatrul National, a lansat albume de muzica, iar din 2012 Maria Buza participa la emisiunea "Te cunosc de undeva" si cea mai recenta activitate a fost de endorser in campania Nufar si Triumf – "Impreuna facem casa luna".

Greu sa nu-ti castige simpatia o doamna dezarmant de sincera ca Maria Buza. Vesela pe sticla, vesela si in scris, Maria Buza nu se da in laturi de la a refuza sa fie imaginea unui produs pe care nu l-ar folosi vreodata, nici sa recunoasca atunci cand mai da cu laptele in foc, din cand in cand. Nu contul de Facebook e legatura ei cu fanii, Maria Buza e mai umana, ii place sa discute cu toti admiratorii ei, fata in fata, ori de atate ori iese la cumparaturi. E genul de romanca pe care s-o admiri pentru naturalete si franchete.

IQads: Ce ati invatat in anii de cariera despre cum sa va intretineti imaginea?
Maria Buza: Marturisesc ca nu stiu exact ce inseamna cu adevarat acest lucru."Imaginea", pentru mine, inseamna ceea ce faci pe scena, artist fiind, si atat! Nu conteaza viata ta privata si alte lucruri de genul asta! Traim vremuri in care intai apare "imaginea" si apoi trebuie sa construim continutul. Si deodata ne trezim ca acele persoane care au devenit vedete peste noapte si au oripilat lumea cu povestile si scandaluri oribile, vin in fata noastra si ne povestesc ca nu, nu asa stau lucrurile... si c-o fi, c-o pati! Brusc, avem de-a face cu persoane rezonabile si cu vieti exemplare si ca atare trebuie respectate! Nu stiu daca asta era raspunsul, dar asa am simtit sa va scriu. Mai departe!

IQads: Cum reusiti sa gasiti inspiratia atunci cand creati ceva nou? Aveti vreo metoda care da succes de obicei sau asteptati ca magia sa se intample de la sine?
Maria Buza: Metoda, in ce ma priveste, ar fi aceea ca las ca totul sa se contureze si apoi sa se compuna de la sine prin ceea ce se intampla in jurul meu. De multe ori mi se spune: "Vai, ati fost extraordinara!" si eu le raspund: "Nu, voi sunteti, eu doar m-am nimerit pe-aici!".

IQads: Care e cel mai creativ proiect in care ati fost implicata?
Maria Buza: "Te Cunosc De Undeva" este emisiunea care m-a pus la treaba! O emisiune care iti joaca si iti dejoaca toate sentimentele posibile care te-au incercat vreodata. Este frumoasa si foarte vesela. Imi place ca totul in jurul meu sa fie vesel!

IQads: Cum a influentat aparitia social media comunicarea dumneavoastra cu fanii? Ce amintiri aveti de cand primeati scrisori la “casuta postala nr. x” si cum e acum cand va lasa mesaje pe Facebook sau comentarii pe blog?
Maria Buza: Pe vremea cand exista "casuta postala" nu aveam fani (nici nu visam!!!), acum am fani si nu am Facebook. Asta n-o stiati de vreme ce m-ati intrebat :)

Nu vad cand as mai putea sa ma ocup si de asta! Eu abia am timp pentru mine si familia mea. Stiti unde si cum comunic cu fanii mei? In piata! Acolo ne intilnim si povestim una, alta si ne bucuram unii de altii.

IQads: Ce asteptari aveti de la colaborarea cu brandurile?
Maria Buza: Nu e cazul! Singurul si unicul brand despre care pot vorbi este cel pentru care ne-am intalnit in acest interviu.

IQads: In ce conditii nu ati colabora cu un brand?
Maria Buza: In conditiile in care nu as avea nici o legatura cu activitatea sau spectrul de actiune al acelui brand. Ma vedeti pe mine schimbind uleiul unei masini?!

IQads: Ce faceti in pauza publicitara? Va place sa urmariti calupul de reclame sau e momentul perfect in care sa luati o pauza?
Maria Buza: Nu reusesc sa stau prea mult in fata televizorului, dar atunci cand se intimpla, in pauzele publicitare, de regula, fug la aragaz sa vad daca mai am lapte in cratita sau a dat tot in foc! Imi plac reclamele, sunt fantastice! Unele dintre ele chiar sunt adevarate "gaselnite". Foarte interesant e cum reusesti sa-l convingi pe privitor ca, in doar cateva secunde, sa-ti cumpere produsul.

IQads: Ce brand respectati? Ce brand urati? De ce?
Maria Buza: Eu sunt un om sincer, vreau sa raman asa si atunci fac tot posibilul sa fiu cat mai ancorata in realitatea de care am nevoie. In urma cu ceva timp am fost contactata de catre reprezentantul unui brand (nu spui cine, persoana importanta, deh!) care voia o colaborare intr-un proiect maret de promovare al brandului in toate zonele importante ale tarii. Am refuzat categoric. Am fost intrebata: "Da' de ce nu?!" Atunci le-am raspuns ca: "Atat timp cat eu nu folosesc produsul respectiv si nici n-am de gand vreodata, cum as putea sa-i conving pe altii sa o faca?".

IQads: Povestiti-ne putin despre o reclama care va place.
Maria Buza: Cred ca mi-am exprimat parerea despre ceea ce inseamna aceasta minunata tehnica si inventie si nu cred ca am totusi caderea sa spun care este mai reusita si care nu. Mi-as face dusmani. Glumesc!

IQads: Care a fost rolul dumneavoastra in comunicarea mesajului campaniei Nufar si Triumf (cea mai recenta)? Ce imagine despre femeia romanca v-ati propus dumneavoastra sa transmiteti? Care au fost cele mai placute momente si situatiile cele mai dificile cu care v-ati intalnit in calitate de ambasador de brand sau imagine pentru un brand?
Maria Buza: E, aici ati vrut sa ajungeti! Dragii mei - am mai spus-o, recunosc - in aceasta echipa am intalnit oameni foarte draguti, foarte daruiti meseriei si pasiunii lor, deopotriva, care au reusit sa ma convinga ca eu as fi cea mai potrivita pentru acest spot. N-am stiut ce sa spun! Eu, gospodina? Din cand in cand. Dar nu pot singura, am ajutor! Ma rog! Si uite asa am apucat sa semnez contractul si uite asa am ajuns la sedinta foto si uite asa ma vazui in ditai casa la filmari! Brand-ul ca brand-ul, dar oamenii! Nu uitati "Cu Nufar si Triumf facem casa luna!".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related