Un comment la articolul despre branduri care sustin traditionalul romanesc in viata femeii moderne mi-a atras atentia ca nu spusesem nimic de FurgaMurga in acea discutie. Si da, era pacat sa nu amintesc de pagina cu nume simpatic – despre care am auzit ca-i apreciat de oamenii de branding – si obiecte de piele migalos lucrate. Am zis sa continuam seria de materiale despre creatori care si-au gasit inspiratie in folclorul romanesc si am vorbit cu Silviu, unul din cei doi frati Gavrila. Cei doi au lansat in 2008 FurgaMurga, brand cu nume din poveste.
Discutia despre traditia noastra si influenta pe care o are asupra targetului feminin continua cu designerul Lana Balana, in cadrul conferintei Marketing For Women 2013, eveniment din seria SMARK KnowHow. Astazi este ultima zi in care va puteti inscrie la eveniment.
Cum s-a nascut si a crescut FurgaMurga
La baza echipa s-a format din cei 2 frati, Silviu si Corneliu Gavrila, in 2008. Atunci a luat nastere si brandul FurgaMurga, insa inceputurile pot fi localizate prin anii '95-'96 cand Corneliu a prins drag de acest mestesug: lucrul cu pielea.
Ultimii ani au fost cei care ne-au adus alaturi prieteni care au pus umarul si mult suflet la constructia proiectului, fie in mod direct – asa cum au facut-o Diana Enache, Relu Calota sau Marin Raica - , fie mai discret – cei ce au ales sa "ne poarte".
Experienta si cautarile noastre au dus intr-un final la constructia unui nou concept, care sa duca traditia manufacturarii pielii inspre ideea de perfectiune, sa adune grija pentru detaliu cu dorinta de a obtine un produs de calitate, care sa reziste peste ani. Fiecare produs astfel obtinut are propria personalitate, data in primul rand de structura pielii, de culoare, dar si de modul in care cele doua interactioneaza cu muzica si starea celui care il realizeaza.
Povestea FurgaMurga
Chiar daca pare - si este - un lucru serios, proiectul s-a transformat intr-o joaca de copii: cu acea placere si curiozitate de a avea mainile incarcate de culoare, modeland pielea asa cum incerci sa modelezi plastilina, amestecand culorile si impartasind cu bucurie fiecare noua realizare.
Si pentru ca a devenit o joaca de copii, de copii mari, am hotarat ca trebuie sa poarte un nume de poveste. Asa am ajuns la FurgaMurga, o poveste populara de prin zona Banatului. E vorba despre un baietel, un fel de Fat Frumos "care nu e om de rand, ci un om de pe alta lume care stie face minuni", dupa cum spune si povestea.
Obiectele FurgaMurga
Iar minunile noastre sunt gentile, curelele , bratarile, produsele traditionale precum chimirul, opincile, cufarul, ca si produsele de legatorie sau albumele foto profesisonale.
Insa gentile, in special, sunt cele care ne-au pus imaginatia la lucru. Ele ajung la oameni si oamenii ajung la noi, de cele mai multe ori prin prieteni sau prin site-ul nostru de prezentare, dar in ultima perioada mai ales prin pagina noastra de Facebook. Pastram un contact cat se poate de direct cu clientii nostri, iar bucuria de a inmana personal produsele celor care ne aleg, reactiile lor pozitive sunt cele care ne alimenteaza si ne ajuta sa mergem mai departe.
Produsele noastre inglobeaza materiale de o buna calitate si foarte multa munca, insa am incercat sa pastram un echilibru in ceea ce priveste pretul, mai ales ca ne dorim cat mai multi oameni frumosi care sa se poata bucura de un produs FurgaMurga.
Si pornind de la oameni se nasc povesti. Povestile gentilor sunt uneori chiar numele lor... Vine un prieten si zice "Asta e Hemingway!" si vedem ca i se potriveste numele de Hemingway gentii. Vine o fata frumoasa, pentru care pare sa fi fost facuta geanta, si atunci ii dam numele ei. Sunt intamplari ce nasc legaturi. Povesti sunt multe. Fiecare geanta cu povestea ei, fiecare produs cu povestea lui.
FurgaMurga despre trendul etno romanesc
Proiectul nostru a cautat dintotdeauna sa puna in valoare si sa aduca in prim-plan traditionalul, produsul de calitate, manufacturat, fara a ne incadra intr-un trend anume. Incercarile, reusitele, munca sustinuta speram sa capete un contur mai evident odata cu trecerea timpului.
Tendintele vin si pleaca, noi insa am ales sa ramanem, astfel ca planurile noastre de viitor tintesc consolidarea conceptului FurgaMurga.
Grigore Lese si geanta Tescani
Si-am incalecat pe-o sa, dar povestea despre traditie si modern continua cu Lana Balana, maine la Marketing For Women 2013, eveniment din seria SMARK KnowHow. In urmatoarele doua zile, peste 25 de speakeri vor vorbi despre ce anume asteapta femeile de la branduri si cum pot comunica eficient brandurile cu targetul feminin. Astazi este ultima zi de inscriere.
Marketing for Women este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru.
Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Babylon Consult. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Wall Street, Forbes si Radio Guerrilla.