Manuela Gogu este noul Director de Creatie al Lowe&Partners, iar Victor Oprisan este noul Art Director al agentiei. Departamentul creativ s-a marit in 2013 si cu doi noi copywriteri: Maria Nagy si Andrei Munteanu. Totalizand 12 oameni, noua formula creativa Lowe mizeaza pe interdisciplinaritate si pe integrare creativa a unor minti care se completeaza, in vederea abordarii corecte a comunicarii pentru noua generatie, arata un comunicat emis de GolinHarris.
"Auto-limitarea este cel mai periculos viciu creativ. Nu cred in absolutisme: responsabili cu ideile, responsabil cu BTL-ul, responsabil cu online-ul. Cred in oameni curiosi care invata unii de la altii si care, incet, incet deprind sa faca putin din jobul fiecarui coleg. Nu poti gandi creatie digitala daca nu te intereseaza cum functioneaza o aplicatie pentru ca e jobul digitalistului; la fel cum nu poti gandi un concept de eveniment daca nu te duci sa arunci un ochi cand vine circul in oras. Fiecare membru al echipei de creatie are sau se indreapta catre o anumita zona de excelenta creativa, de la PR & creative media, la online & mobile si desigur engagement si experienta. Incercam un soi diversificare creativa, asa incat, atunci cand ne adunam in jurul unui brief, dincolo de idee, fiecare dintre noi sa poata vedea potentialul conceptului din alt unghi", a spus Manuela Gogu.