Ne apropiem cu pasi inceti, dar siguri, de finalul inscrierilor pentru cea de-a saptea editie a Grand Spoof, singura competitie de parodiat reclame din Romania. Pasionatii de publicitate sunt invitati sa-si spuna parerea despre reclamele preferate sau, dimpotriva, cele care i-au enervat de-a lungul timpului, printr-un spoof. Cliseele si absurdul din publicitate vor fi supuse si anul acesta criticii in cadrul competitiei care le poate aduce participantilor premii in valoare de 7.000 de lei. Mai mult, cele mai bune spoofuri vor fi proiectate pe 15 august, in cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel.
Inscrierile au loc pana pe 18 iulie (ora 23:59), pe platforma The Creator: www.TheCreator.ro/GrandSpoof2013. Tot la aceasta adresa sunt disponibile mai multe informatii despre competitie, lucrarile admise, precum si regulamentul Grand Spoof 2013.
Jurizarea va avea loc in perioada 22 iulie - 12 august 2013, cand lucrarile vor fi evaluate pe de o parte de personalitati din domeniul publicitatii si al comunicarii si de catre publicul larg, pe de alta parte, care poate vota lucrarile favorite prin intermediul paginii de competitie: www.TheCreator.ro/GrandSpoof2013.
Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei brut (premiu oferit de juriul profesionist) si cu 3.000 de lei brut (premiu oferit in urma votului online).
Grand Spoof este un eveniment IQads oferit de Ciuc Premium, sub sloganul „Doar ideea conteaza”, si sustinut de 220.ro.
Ce este un spoof?
Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Nu este o reclama comparativa sau una plagiata, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.