Un an de la infiintarea Storience

Un an de la infiintarea Storience

Storience aniverseaza pe 2 iulie un an pe piata romaneasca, informeaza un comunicat emis de agentie. Pe parcursul acestui timp, Storience a ajuns la o cifra de afaceri de 150.000 de euro, a adunat peste 20 de clienti in portofoliu si a fost premiata la Transform Awards 2013.

Printre clientii din portofoliul Storience se numara Policolor, Lafarge, Alevia, HoneyWood, Shakespeare School, Zorile Store, Farmaciile Unica, Asociatia React, Nistorescu Somlea & Asociatii si alte companii cu proiecte in derulare, care vor fi anuntate pe parcursul acestui an.

Storience a fost fondata in 2012 de Adriana Liute si Stefan Liute, fosta echipa de strategie a Grapefruit. In ceea ce priveste consultanta de brand, Stefan a acumulat 13 ani si Adriana - noua ani de experienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related