Daca ati intalnit vreodata un copil de 12 ani care avea obiective SMART, trebuie sa stiti ca era Adrian Pavelescu (Managing Director, outbox), care visa in copilarie sa-si schimbe bicicleta cu o masina si a lucrat pentru ideea asta pana cand a castigat bani sa-si indeplineasca visul. Prin liceu a vrut sa creeze TNT si sa arunce laboratorul de chimie in aer, dar pana in facultate s-a linistit si s-a lasat prins cu totul in mrejele Internetului. Acolo se afla si astazi, unde concepe campanii digitale pentru clientii agentiei pe care o conduce. E un romantic, daca e sa ne luam dupa filmul lui preferat (Great Expectations), dar un realist, avand in vedere ca nu rateaza niciun episod din Californication. Mai jos puteti citi povestea lui.
[AdLife] Adrian Pavelescu (outbox): Particip la toate campaniile promotionale pe care le vad si accept toate flyerele care mi se intind
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: