45 de ani de istorie Black Sabbath intr-un OOH neconventional

45 de ani de istorie Black Sabbath intr-un OOH neconventional

Vesti despre intoarcerea membrilor fondatori Black Sabbath inapoi in formatie am tot auzit din noiembrie 2011. Un soi de picatura chinezeasca pentru fanii care-i considera pe cei de la Black Sabbath mama si tatal rock-ului heavy metal. Asta daca ne gandim la niste parinti care mananca lilieci pe scena si iubesc versurile de inspiratie oculta. Dar adevarata reuniune s-a intamplat in iunie 2013, cand Tony Iommi, Geezer Butler si Ozzy Osbourne (e drept ca tobosarul Bill Ward a fost inlocuit de Brad Wilk de la Rage Against the Machine) au pus umarul la lansarea albumului "13", primul creat in formula asta de la "Never Say Die" din 1978, spune The Guardian.

Campania de lansare trebuia sa aduca ceva senzational care sa compenseze pentru atatia ani de absenta. Lansarea albumului "13" e promovata cu un OOH neconventional care anunta simplu "BLACK SABBATH" printr-un afis care pare sa-si faca loc printre cateva zeci de straturi de alte afise lipite deasupra de-a lungul timpului. Conceptul e de o simplitate stralucita. Cine e Black Sabbath? O formatie cu 45 de ani vechime, pionieri ai heavy metal-ului, cu 70 de milioane de albume vandute. N-au nevoie de artificii sclipitoare, numele lor - care pare ca e dezgropat din istorie – e suficient. Si-un slogan: "Legendele se intorc. 13". Rock on!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related