United realizeaza campania de lansare a Floreasca Park pentru Portland Trust

United realizeaza campania de lansare a Floreasca Park pentru Portland Trust

Agentia de marketing United va realiza campania de lansare a proiectului imobiliar Floreasca Park, cea mai verde cladire de birouri din Bucuresti, dezvoltat de Portland Trust. Cu o abordare integrata de marketing, United va concentra campania spre crearea notorietatii in piata si spre atragerea de noi chiriasi. Se urmareste atat cresterea gradului de recunoastere a brandului, cat si expunerea sa in Bucuresti, printr-o campanie de marketing integrata, care include PR, organizare de evenimente si advertising, arata un comunicat emis de agentie.

Pe partea de PR, United a construit o strategie de comunicare care acorda o importanta majora presei de business si presei specializate pe industria imobiliara. Strategia consta in tactici specifice, cum ar fi conferinte de presa, interviuri si comunicate de presa, dar si programe dedicate jurnalistilor. O prima conferinta de presa a fost organizata pe 30 mai, unde jurnalistii au fost invitati pe santierul Floreasca Park pentru prezentarea tehnologiilor utilizate in constructia cladirii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related