[AdLife] Adela Dan (McCann Erickson): Primele semne ale creativitatii mi-au adus numai belele si urecheli pe cinste

[AdLife] Adela Dan (McCann Erickson): Primele semne ale creativitatii mi-au adus numai belele si urecheli pe cinste

Inca din copilarie Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson) avea simptome de publicitar, care asteptau sa iasa la suprafata mai ales cand ai ei plecau de-acasa. De asta a devenit odata reproducator amator al scenelor de intrare prin efractie. Alta data farseur semiimplinit care avea in repertoriu elastice aproape invizibile si vecine nebanuitoare. Prin liceu a inceput sa-si manifeste altfel apucaturile de creativ: picand la matematica si exceland la romana. Iar in facultate potentialul de publicitar se vedea cel mai bine cand aplica teorema chiulului pe un curs de la Poli si-i dadea o concluzie despre o iesire cu prietenii de la Filosofie. Gasiti mai jos povestea unei femei strasnice, care si-a facut loc in publicitatea romaneasca dominata de barbati. Iar pe 4 si 5 iulie o gasiti in persoana la Marketing for Women, unde o sa vorbeasca despre cum le redam femeilor increderea in ele insele.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related