Inca din copilarie Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson) avea simptome de publicitar, care asteptau sa iasa la suprafata mai ales cand ai ei plecau de-acasa. De asta a devenit odata reproducator amator al scenelor de intrare prin efractie. Alta data farseur semiimplinit care avea in repertoriu elastice aproape invizibile si vecine nebanuitoare. Prin liceu a inceput sa-si manifeste altfel apucaturile de creativ: picand la matematica si exceland la romana. Iar in facultate potentialul de publicitar se vedea cel mai bine cand aplica teorema chiulului pe un curs de la Poli si-i dadea o concluzie despre o iesire cu prietenii de la Filosofie. Gasiti mai jos povestea unei femei strasnice, care si-a facut loc in publicitatea romaneasca dominata de barbati. Iar pe 4 si 5 iulie o gasiti in persoana la Marketing for Women, unde o sa vorbeasca despre cum le redam femeilor increderea in ele insele.
[AdLife] Adela Dan (McCann Erickson): Primele semne ale creativitatii mi-au adus numai belele si urecheli pe cinste
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: