Miercuri seara, dupa ora 19, la Libraria Humanitas de la Cismigiu, a avut loc lansarea cartii "Cum se scrie in publicitate", o colectie de interviuri realizate de Denis Higgins (ex-Senior Editor, Advertising Age) cu pionierii publicitatii americane: William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy si Rosser Reeves.
Aparuta la Editura Humanitas si tradusa din limba engleza de Florin Dumitrescu si Iulia Serafim, cartea nu e un manual de publicitate, asa cum ar putea sugera titlul acesteia, ci o incursiune in viata si mintea publicitarilor prezenti pe coperta.
Discutia de la lansarea volumului, la care au participat Serban Alexandrescu (Managing Partner, Headvertising), Codin Caradimu (Director de Creatie, cap), Sorin Tranca (Managing Partner, FRIENDS Advertising) si Florin Dumitrescu, a inceput cu o intrebare fireasca: mai e utila aceasta carte in ziua de azi? Publicitarii intervievati si-au trait perioada de glorie in anii ‘40-‘50, in SUA, o zona destul de indepartata de Romania anului 2013.