Cand brandurile raspund obraznic

Cand brandurile raspund obraznic

Umbla vorba prin popor ca brandul care stie sa faca misto de sine insusi e un brand inteligent. Cand insa brandurile incep sa faca misto si de consumatorii lor, lucrurile se schimba. Adoptand o strategie putin diferita de cea obisnuita, centrata in jurul clientului si a nevoilor acestuia, companiile din exemplele urmatoare si-au pierdut rabdarea si nu au mai putut raspunde dragut intrebarilor si plangerilor.

Incepem cu  domnul John McAfee, fondatorul  McAfee Inc, celebra companie de security software care a creat antivirusul cu acelasi nume. Mare amator de cocaina, prostituate si arme, McAfee este foarte conectat cu latura sa interioara, fiind un cunoscut instructor de Yoga, dar si foarte apropiat de vecinii lui, fiind suspectat ca l-a omorat pe unul dintre ei in spatele casei. Cand a fost intrebat de un reporter in 2012 daca foloseste antivirusul pe care l-a creat, acesta a spus ca nu, motivand ca e “foarte enervant”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Sorin Vasilescu
acum 11 ani
Nu ca ar conta, dar Caroline Wiliams o cheama pe ea, nu Richards, Richard este tipul cu care vorbeste. :)


Branded


Related