AdPrint lanseaza o provocare catre creativii si artistii vizuali din intreaga lume – sa demonstreze ca publicitatea in print ne face viata mai frumoasa.
Campania “Print beautifies our lives” se adreseaza creativilor si agentiilor din intreaga lume, care trebuie sa creeze un print sau o serie de printuri care sustin mesajul campaniei.
AdPrint isi extinde activitatea incepand cu 2013 si isi propune sa genereze, sa reuneasca si sa promoveze publictatea in print, graphic design si media printate la nivel international. Competitia anuala care premia publicitatea va fi inlocuita cu o serie de proiecte ce vor mobiliza agentiile sa creeze, pe baza unor briefuri, reclame in print prin care sa ilustreze valoarea acestui mediu.
Lucrarile care vor reda cat mai bine mesajul campaniei vor fi:
1. Selectate de un juriu format din creativi de top international:
- Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lurzers Archive;
- Stefan Schmidt, Fondator si Creative Director, Dieckertschmidt;
- Philippe de Ceuster, Partener si Creative Director, Mortierbrigade;
- Pol Ubeda Hervas, Senior Art Director, JWT;
- Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid.
2. Publicate in mediile internationale si incluse in expozitii itinerante in cadrul festivalurilor de profil;
3. Reunite intr-o colectie ce va fi distribuita impreuna cu publicatiile partenere.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.adprintfestival.com.