MRM Romania a realizat aplicatia mobile "Bite to Win" care exploateaza cea mai importanta calitate a produsului Fillet Bites de la KFC – faptul ca bucatile de pui sunt taiate de mana, informeaza un comunicat emis de McCann Erickson. "Bite to Win", care este prima activare mobile importanta a companiei in Romania, face parte din "KFC Fillet Bites", o campanie 360 dezvoltata impreuna cu agentia McCann Bucuresti.
"Aplicatia KFC 'Bite to Win' are ca punct de plecare cea mai importanta calitate a noului produs KFC Fillet Bites si anume aceea ca sunt taiate de mana, din 100% carne de pui. Astfel, toate bucatile de pui arata diferit, iar fiecare consumator poate sa descopere in bucatile de Fillet Bites forme dintre cele mai variate. Cu ajutorul acestei aplicatii, am identificat o modalitate de a ii activa si implica pe consumatori intr-un mod amuzant, punand astfel accent pe calitatile noului produs KFC", a declarat Nir Refuah (GM MRM Romania).