Un baietel descopera lumea magica a inghetatei din lapte in campania aniversara Napoca

Un baietel descopera lumea magica a inghetatei din lapte in campania aniversara Napoca

Napoca si Friends Advertising au lansat campania „Gustul Copilariei” pentru a marca aniversarea a 40 de ani de existenta a brand-ului de inghetata Napoca. Inghetata Napoca se face in continuare dupa reteta originala, cu lapte proaspat, iar Gustul Copilariei a devenit gustul jocurilor si al aventurilor.

Campania isi propune sa ajunga la un target dual, format din cuplul copil-parinte asa ca vorbeste despre ingredientul minune al inghetatei, laptele proaspat, au spus reprezentantii Unilver pentru IQads.

Povestea spusa pe TV este cea a unui baietel care descopera lumea magica a inghetatei din lapte, in Fabrica de Inghetata Napoca:

Personajele si decorurile din Fabrica de Inghetata Napoca sunt inghetatele din gama brand-ului:  Panda, Scufita Rosie, Alba ca Zapada.

Campania va fi declinata pe urmatoarele canale: TV, radio, outdoor, print, in store – IKA & TT: POSMs & consumer activations (in-store promotions & contests) si online & special projects – in partea a doua a campaniei.

Echipele care au lucrat pentru proiect sunt formate din:

Friends Advertising: Razvan Pascu (Copywriter), Bojan Spasic (Senior Art Director), Sorin Tranca (Strategy), Ioana Dobrinescu (Strategy), Cristiana Cliseru (Account Manager), Ioana Teodorescu (Client Service).

Unilever: Anca Severin (Senior Brand Building Manager, Napoca), Andrei Rotaru (Brand Building Executive, Napoca).

Studio de productie: Commitet Post+Production Creatives.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related