Napoca si Friends Advertising au lansat campania „Gustul Copilariei” pentru a marca aniversarea a 40 de ani de existenta a brand-ului de inghetata Napoca. Inghetata Napoca se face in continuare dupa reteta originala, cu lapte proaspat, iar Gustul Copilariei a devenit gustul jocurilor si al aventurilor.
Campania isi propune sa ajunga la un target dual, format din cuplul copil-parinte asa ca vorbeste despre ingredientul minune al inghetatei, laptele proaspat, au spus reprezentantii Unilver pentru IQads.
Povestea spusa pe TV este cea a unui baietel care descopera lumea magica a inghetatei din lapte, in Fabrica de Inghetata Napoca:
Personajele si decorurile din Fabrica de Inghetata Napoca sunt inghetatele din gama brand-ului: Panda, Scufita Rosie, Alba ca Zapada.
Campania va fi declinata pe urmatoarele canale: TV, radio, outdoor, print, in store – IKA & TT: POSMs & consumer activations (in-store promotions & contests) si online & special projects – in partea a doua a campaniei.
Echipele care au lucrat pentru proiect sunt formate din:
Friends Advertising: Razvan Pascu (Copywriter), Bojan Spasic (Senior Art Director), Sorin Tranca (Strategy), Ioana Dobrinescu (Strategy), Cristiana Cliseru (Account Manager), Ioana Teodorescu (Client Service).
Unilever: Anca Severin (Senior Brand Building Manager, Napoca), Andrei Rotaru (Brand Building Executive, Napoca).
Studio de productie: Commitet Post+Production Creatives.