Daca pana acum luna de pe cer era doar o promisiune data de un El romantic unei Ea greu de convins, acum astrul nu mai pare atat de departe. Acum, pentru ca brandul Corona Extra a reusit sa aduca luna intr-o sticla de bere. O sa spuneti ca nu e posibil, dar au facut-o deja si o vor face inca o data in seara asta si sambata noapte. Organizatorii proiectului, impreuna cu prieteni astronomi care au calculat unghiuri, pozitii si directii, au amplasat un billboard intr-un loc anume al orasului Manhattan, in asa fel incat outdoor-ul a facut sa para ca luna e o felie de lamaie intr-o sticla uriasa de Corona Extra. Intreaga activare e o metafora pentru faptul ca berea Corona Extra se serveste, de regula, cu o felie de lamaie sau lime, care ii amplifica aroma. Si-au creat un happening spectaculos fara sa gandeasca mai mult decat pozitia unui billboard. Asa cum reuseste felia de lamaie, luna s-a potrivit de minune in sticla Corona, spre deliciul trecatorilor care faceau poze si impartaseau povestea cu prietenii.
Corona Extra le aduce consumatorilor luna de pe cer
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: