Drumul de la medicina la advertising trece pe la Universitatea de Medicina si Farmacie din Bucuresti si apoi o coteste usor spre stanga, in directia New York, la cateva scoli de publicitate. Cel putin asa a aratat traseul profesional al Oanei Cociasu, care a lasat halatul alb de doctor in favoarea unui alt domeniu care pare complet diferit, dar nu este chiar asa de indepartat: comunicarea medicala. Cu o adolescenta petrecuta pe scena Ateneului, dar si in catacombele acestuia, unde se ascundea ca sa intre la concertele lui Sergiu Celibadache, Oana ne-a vorbit despre anii facultatii, despre iubiri regasite dupa 30 de ani si despre deciziile care i-au schimbat viata. Oana Cociasu este Managing Partner al agentiei Medic One, prima agentie dedicata exclusiv comunicarii in domeniul sanatatii din Romania si presedinte al Consiliului Roman pentru Publicitate. Poveste ei, mai jos:
[AdLife] Oana Cociasu (Medic One): Imi amintesc si acum ziua in care am aterizat pe JFK in 1990
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: