Pentru intrarea Orange pe piata serviciilor de televiziune din Romania, Publicis a lansat campania "Televiziunea se schimba cu Orange". Mesajul "Televiziunea, asa cum o stiai pana acum se schimba cu Orange TV" a fost adaptat pentru TV, OOH, print, puncte de vanzare si online. Campania cuprinde si branding de autobuz, dar si un proiect special prin care literele T si V de mari dimensiuni sunt plasate in diverse locuri din marile orase ale tarii, arata un comunicat emis de agentie.
"Semnatura brand-ului vorbeste despre schimbare. Despre cum poate sa inoveze si sa faca din fiecare zi una mai frumoasa. Astfel, dupa 16 ani in care Orange s-a dedicat doar vocii, este timpul sa exceleze si in televiziune. Si va face acest lucru la fel ca si pana acum, prin performanta si prin competitivitate. Cu cel mai mare numar de canale HD, 26 de canale noi pe piata din Romania, semnal impecabil, asistenta dedicata si tehnologie avansata, Orange TV va fi cu siguranta o experienta de televiziune diferita", a spus Daniel Raicea (Head of Orange Division, Publicis).