La ICEEfest, Tom Eslinger a parut foarte fericit ca traieste si lucreaza in era tehnologiei. Tom este Woldwide Digital Creative Director pentru Saatchi & Saatchi din 2002, locuieste la New York si a lucrat pe partea de digital, mobile si augmented reality pentru clienti precum Coca-Cola, T-Mobile, Visa, Heineken sau P&G. Campaniile pe care le-a creat sunt multi-premiate la Cannes, iar anul acesta urmeaza sa lanseze o carte despre mobile marketing.
In prezentarea lui, Tom a spus ca nu a existat o perioada mai buna in istorie pentru a crea continut decat cea pe care o traversam acum. Modul in care comunicam s-a schimbat mult in ultimii ani, iar lumea arata altfel. Smartphone-urile si gadget-urile pe care le purtam mereu dupa noi si care inglobeaza o multime de functii, de la senzori sofisticati pana la camere cu rezolutii mari, ne ajuta sa share-uim constant continut, in moduri in care nu am fi putut acum cativa ani. Trecerea de la SMS-uri la Google Glasses a fost extrem de rapida. Tom a dat un exemplu recent din lumea modei: creatoarea Diane von Furstenberg, stilistii si modele sale, au purtat Google Glasses pe tot parcursul pregatirii si desfasurarii unei prezentari de moda de la New York Fashion Week 2013.