Joia aceasta, incepand cu ora 19:00, Leo Burnett ii asteapta pe membrii IQads Kadett la o seara speciala dedicata competitiei Cannes Predictions 2013: o vizionare a celor mai bune creatii publicitare din lume ale anului 2012-2013, parte din selectia speciala Cannes Predictions. La eveniment vor fi prezenti Adrian Mutescu (Strategic Planner, Leo Burnett) si Irina Carbunescu (Strategic Planner, Leo Burnett) pentru a vorbi despre campanii, trenduri si competitia Cannes Predictions pe care Leo Burnett o organizeaza in fiecare an. In urma vizionarii, cadetii isi vor putea vota campaniile favorite.
Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara publicitari, oameni de marketing si jurnalisti de specialitate. Evenimentul Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai, iar compilatia de spoturi TV a fost oferita de media de specialitate. Leo Burnett Romania organizeaza anual evenimentul in tara noastra din anul 2002, oferind astfel iubitorilor de publicitate posibilitatea de a viziona cele mai bune creatii publicitare din lume si de a-si vota campaniile favorite.
Seara dedicata Cannes Predictions este parte din IQads Kadett, program de talent scouting organizat de IQads, in colaborare cu Leo Burnett. Cadetii admisi in program participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. Participantii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare. Inscrierea se face pe IQadsKadett.ro.