Anul acesta, la Cupa Agentiilor la Fotbal, echipele participante se vor intrece si mai mult in creativitate cu embleme, pancarte si postere create special pentru eveniment,in cadrul a trei competitii organizate cu sprijinul AdProduction, solutions partner al acestei editii.
Toate echipele participante la Cupa Agentiilor la Fotbal se pot inscrie pentru toate aceste trei competitii incepand de azi si pana pe 25 iunie, la ora 16:00, prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected], cu creatiile trimise la rezolutie de minim 300 dpi. Toate inscrierile vor fi prezentate pe masura ce sunt inscrise si pe www.cupaagentiilor.ro.
Prima dintre intrecerile creative este una traditionala in cadrul Cupei, competitia emblemelor agentiilor, insa in acest an este transformata in premiera in competitie oficiala: cea mai votata emblema va fi si produsa, folosind solutiile AdProduction. Pe www.cupaagentiilor.ro/echipe puteti vedea deja cum au incercat jucatorii din marcom sa isi intimideze concurenta in editiile anterioare.
Votarea incepe din momentul in care creatiile sunt publicate pe site-ul cupaagentiilor.ro si dureaza pana pe 25 iunie. Jurizarea va fi facuta online, de catre publicul larg (40% din nota finala), dar si de catre un juriu (60% din nota finala) format din Marian Bratu (Graphic Designer, AdProduction) si Monica Dudau (Project Manager, IQads). Emblema castigatoare va fi anuntata in prima zi a Cupei, pe 28 iunie, fiind produsa si expusa la Club Daimon, in ambele zile de competitie.
A doua competitie de creatie este cea a posterelor. Spre deosebire de anii trecuti, cand agentiile inscriau pur si simplu sloganuri pentru echipa lor, acum ele pot crea afise de promovare pentru reprezentative. Posterele trebuie sa fie in format A3. Toate echipele care trimit posterele pana la finalul perioadei de inscrieri le vor vedea prezentate la Cupa Agentiilor la Fotbal intr-un format neconventional, realizat cu ajutorul AdProduction, si le vor primi la finalul competitiei. Iar cel mai votat poster va fi evidentiat printre cele inscrise, la Cupa Agentiilor la Fotbal si va fi anuntat pe 28 iunie.
A treia intrecere implica si suporterii echipelor participante, care nu vor mai trebui sa foloseasca lipiciul si hartia ca sa-si sustina favoritele, ci isi vor putea vedea mesajele prezentate pe pancarte, afisate in jurul terenurilor. Bannerele inscrise trebuie sa fie cu inaltimea de 1m si latimea de 2m si aici nu va fi desemnat un castigator, ci pur si simplu toate bannerele vor fi produse si afisate, ca mesaje de sustinere pentru echipele participante.
Cele 3 competitii sunt organizate de IQads, cu ajutorul AdProduction, Solutions Partner al Cupei Agentiilor la Fotbal 2013. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei Cupei Agentiilor la Fotbal, editia 2013, pe data de 29 iunie, la Club Daimon din Bucuresti.
Despre Cupa Agentiilor la Fotbal
De sase editii, Cupa Agentiilor la Fotbal este locul traditional unde reprezentativele din Liga I a marcomm-ului se lupta la pitch-ul anului pentru titlul de Agentia Anului. Inscrierile in competitie se vor desfasura intre 29 mai si 25 iunie.
Brieful care trebuie rezolvat de fotbalistii amatori ai acestei editii e cat se poate de clar: se cauta o echipa de minim 6 si maxim 12 barbati (din care 6 in teren) cu creativitate aplicata, tehnicitate ridicata si (cel putin) mentalitate de invingator. Cupa se va desfasura si anul acesta in sistem grupe, sferturi, semifinale si finale. Pe 28 iunie vor avea loc meciurile de calificare, iar pe 29 iunie turneul final si festivitatea de premiere.
Despre AdProduction
AdProduction a fost infiintata in 2002 si pune la dispozitia clientilor servicii de print outdoor si indoor, alaturi de produse de semnalistica si POSM-uri. La acestea se adauga competente – de la design la productia in house si ulterior pana la montaje in locatiile clientilor.
Comentarii