Schimbari in echipele de client service si digital ale CohnandJansen JWT

Schimbari in echipele de client service si digital ale CohnandJansen JWT

CohnandJansen JWT anunta consolidarea echipelor de client service si digital in cadrul carora anul acesta au existat avansari in functie, dar si noi angajari, informeaza un comunicat emis de companie.

Cei care s-au alaturat noilor echipe de client service si digital sunt:

- Ina Simion este Client Service Director si coordoneaza conturile BCR, Danone, OMV, Petrom, Unilever (Dove & Radox), Macromex (La Strada), Bunge, Bayer, Nokia, Valvis Holding, Nestle. Ea a absolvit sociologia si psihologia si are o experienta de 12 ani in publicitate, lucrand la Publicis, Sister & Co si, din anul 2007, la CohnandJansen.

- Miriam Ivanescu este Account Director si gestioneaza conturile Danone, Unilever (Dove) si Macromex (La Strada). A inceput sa lucreze din facultate in cadrul unei agentii de executive search, dar dupa 3 ani a ajuns in publicitate, ca Account Executive la Propaganda. De-a lungul timpului a gestionat conturi precum Coty Cosmetics, Kia, Bere Azuga, Intercapital Invest, Tchibo, BRD, Meda, Vincon Vrancea si Penes Curcanu’.

"Un account pe un cont international creste intr-o luna cat altii in 10. Mai in gluma, mai in serios, cred ca este mult adevar aici. Si unul dintre motivele principale care m-au facut sa vin in echipa CohnandJansen. Danone si Dove sunt genul de conturi care presupun un anumit tip de rigoare in lucru, rigoare care te face sa inveti ceva in fiecare zi. Nu exista timpi morti, mereu sunt proiecte active si asta inseamna mult focus si o buna intelegere a brandurilor. Pe de alta parte am sansa sa lucrez si pe conturi aflate la inceput de drum (cum e La Strada, un proiect foarte drag noua), unde satisfactia vine din alta zona: participi la crearea unor branduri puternice de la bun inceput, de la primele caramizi puse la temelie. […]", a spus Miriam Ivanescu.

- Monica Radulescu este Online Strategy Director pe Kraft (Jacobs, Danone, Nissan). Ea are o experienta de peste 6 ani in agentii precum Leo Burnett, iLeo, McCann Erickson si de-a lungul timpului a lucrat pentru clienti cum ar fi: Procter and Gamble, Medas, Bucovina, Chio. S-a alaturat din nou echipei CohnandJansen, dupa o absenta de cativa ani.

- Arina Stoenica este Senior Account Manager si lucreaza pe conturile BCR si Valvis Holding. Arina a intrat in publicitate in mai 2008 la CohnandJansen, unde a implinit deja 5 ani de activitate. De-a lungul timpului a lucrat pe conturi precum Garanti Bank, Mega Image, Kraft, Alka.

"N-am fost niciodata un wannabe si nici planuri de viitor nu mi-am facut. Cu toate astea, cred ca sunt printre acei putini oameni care au avut noroc sa ajunga din prima intr-un loc in care sa se simta bine si sa si ramana acolo. De obicei in industria asta, prinsul de radacini nu se poarta. Vad de multe ori oameni noi care vor sa se angajeze in publicitate si isi imagineaza ca totul e numai Effie, Cannes, Portoroz. Cred ca am facut de toate: de la umflat baloane, lipit etichete, organizat party-uri de Craciun si team-buildinguri la dezvoltat si implementat promotii nationale sau campanii integrate. Sunt la Cohn de 5 ani, am prins momente bune, momente de tranzitie, lucrez in continuare cu multi dintre oamenii cu care am lucrat la inceput si cu multi altii care au venit in toata aceasta perioada", a povestit Arina.

- Account Executive pe contul BCR este Oana McGinley, aflata la primul job in publicitate.

"Alaturarea mea in echipa CohnandJansen JWT pot spune ca a fost un moment din acela in viata de tipul <<In sfarsiiiiit!!!>> Imi doream de mult sa lucrez in publicitate si faptul ca am avut sansa sa o fac in aceasta agentie a fost si mai bine. Sunt inca la inceput de drum si mai am multe de invatat, dar in fiecare zi se intampla ceva interesant si surprinzator care imi mentine entuziasmul acolo sus", a spus Oana.

- Maria Sarivan este Project Manager pe conturile Nissan, Bayer, Alka. Inainte de a se alatura echipei CohnandJansen JWT, ea a lucrat in cadrul Blue Idea. Principalele proiectele in care a fost implicata sunt conferintele de marcom din seria SMARK KnowHow si coordonarea promovarii online a studiilor de cercetare de piata realizate in colaborare cu agentii de research. Totodata, alaturi de colegii din IQads, Maria s-a ocupat de organizarea unor evenimente precum festivalul de publicitate neconventionala ADfel sau de coordonarea programului de talent scouting IQads Kadett.

"Inainte sa ma alatur echipei CohnandJansen JWT, imi conturasem cumva o parere si imi formasem niste asteptari prin prisma proiectelor pe care oamenii de aici le semnau – demonstrau o aplecare strategica si toate transmiteau vibe-ul ala care te ajuta sa iti imaginezi ce fel de oameni stau in spatele campaniei respective (si sa vrei sa lucrezi impreuna ei, in cazul meu). Acum, daca trag linie dupa primele luni petrecute aici, imi dau seama ca intuitia mea a functionat cel putin bine. Si un top 3 motive care justifica ce am scris mai sus: faptul ca in fiecare proiect se pastreaza un echilibru intre creativitate, flexibilitate si rigoare si poti simti cum motivatia iti este constant antrenata, oamenii care sunt grozavi (nu doar in timp ce lucram, ci si dupa birou, la bere/vin/ceai), diminetile in care bem cafeaua impreuna in gradina, felul in care m-au primit pe mine in echipa", a declarat Maria.

- Project Manager pe contul Kraft (Jacobs, 3 in 1, Tassimo) este Marius Simionescu care are o experienta de peste 9 ani de zile in project management, web development, publicitate, digital marketing si social media, obtinuta in companii precum Vertical Solutions, Badcat Production, Sparkle Digital, Fishtank Digital Branding si Wunderman.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related