Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea brandurilor auto in publicitatea romaneasca in perioada ianuarie - mai 2013

Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea brandurilor auto in publicitatea romaneasca in perioada ianuarie - mai 2013

Dacia este brandul auto cel mai bine promovat in publicitatea romaneasca, in perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013, informeaza un comunicat emis de mediaTRUST. Concluzia este inclusa in studiul mediaTRUST, care prezinta vizibilitatea auto in publicitatea pe plan local. Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 30.592 de reclame difuzate de 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria autovehicule.

Dacia ocupa primul loc cu 7.253 de reclame, urmata de Renault, care a avut in primele cinci luni ale anului 5.557 de reclame, si Nissan cu 2.337 de reclame. Urmatoarele branduri din clasament sunt Mercedes (2.327), Toyota (2.063) si Ford (1.613).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related