Mondelez International extinde termenele de plata pentru munca agentiilor pana la 120 de zile

Mondelez International, companie care detine branduri precum Oreo, Barni, Belvita sau Tuc, a anuntat ca incepand cu 1 iulie 2013 isi va extinde termenele de plata fata de agentiile de publicitate din Marea Britanie si SUA pana la 120 de zile. Anuntul vine dupa ce si P&G a decis in luna mai sa-si modifice termenele de plata de la 45 la 75 de zile, arata campaignlive.co.uk.

In 7 mai, Asociatia Agentiilor de Marketing din UK a ridicat problema in cabinetul lui Michael Fallon, Ministrul pentru Afaceri si Inovatie, iar discutiile se vor relua in 15 iulie cand este programat inceputul “Marketing 4 Start Up Britain week” la Londra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related