Heineken Voyage. Eroul fara turban al strazilor din Mumbai

Heineken Voyage. Eroul fara turban al strazilor din Mumbai

Colorata Indie. Camioane impodobite cu ghirlande multicolore, turbane indesate pe capetele turistilor de catre vanzatori care se grabesc sa-si vanda marfa, artificii palind in zare, sari-uri sclipitoare, elefanti, o calatorie pana la luna cu un cititor in palma, un erou ales din multime si cazut la picioarele unei fete cu ochi de migdale si piele intunecata. Heineken vine cu o noua poveste, minutios construita, despre un turist care-si pierde sticlele de bere si trece printr-o peripetie nebuna pana sa le recupereze si sa le impartaseasca, la finalul calatoriei, cu prietenul lui.

E modul brandului Heineken de a spune ca este in cautare de calatori legendari, care traiesc aventuri fara sa faca mai mult decat a traversa orasul dintr-un colt in celalalt. Heineken spune o poveste frumos mesterita, de la sincronul impecabil al actorilor secundari, integrarea subtila a elementelor traditionale indiene pana la adaptarea hit-ului anilor '80 "Voyage, voyage" pe un ritm care te face sa te ridici de pe scaun. Toate astea, fara sa uite sa lase privitorului momente de respiro pret de cateva glume.

Nu e prima data cand Heineken transforma o persoana obisnuita in erou legendar. Sticlele salvate in plina cadere, fetele frumoase, acrobatiile par sa fie elemente recurente in reclamele brandului – The Entrance, The Date, The Express si, cea mai recenta, Road to Wembley. Astea sunt cinci dintre legendele bine integrate in universul Heineken, care vorbeste despre a fi cosmopolit, implicat in fotbal si muzica si traditia de 140 de ani a brandului.

Si ca sa arate cat de serios cauta calatorii legendari, Heineken lanseaza un serial de supravietuirie sub sloganul "Legends aren't born, they are dropped". Menirea experimentului social, asa cum il numesc reprezentantii brandului, este sa impinga publicul dincolo de limitele proprii, sa-l faca sa traiasca o experienta ca cele ale lui Bear Grylls, varianta soft core. Singurele ajutoare ale participantilor la experiment vor fi cele cateva provizii si indicatii oferite de organizatori, iar ei vor trebui sa se descurce cu toate piedicile – naturale sau special create – ca sa duca la bun sfarsit provocarile Heineken.

Primul episod din serialul "Dropped" il are in centru pe Rikar Gil, un ospatar spaniol care uraste frigul si care e lasat de unul singur in mijlocul Alaskai. Rikar porneste pe drumul inzapezit doar cu un mic indiciu ce arata directia si o cabina de unde se aude un telefon sunand. Spaniolul e salvat din zapezi pana la urma, dar nu-i atat de usor. Contribui si eu la suspansul pe care l-a creat Heineken si va las pe voi sa vedeti finalul. Urmatorul episod va fi lansat pe 6 iunie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related