Putine motive ma fac sa merg la film in mall, iar trailer-ele de la inceput sunt printre ele (la cinematografele mici nu prea baga trailere). Cateodata imi plac mai mult ca filmul.
Nu am ratat nici trailer-ul noii productii cu Superman: Man of Steel. Ba chiar am zis cu voce tare in timp ce rula pe ecran: “Inca un film cu Superman?”. Nu m-a auzit nimeni, asa ca mi-am deschis telefonul si m-am uitat pe Facebook pana s-a terminat. Asta cred ca e motivul pentru care nu am observat ca la inceputul trailer-ului Superman are barba si pana la final nu o mai are. Nu-i nimic, caci cei de la Gillette au facut o asociere inteligenta, iar acum tot Internetul se intreaba cum s-a intamplat asta, adica cum se barbiereste Superman.
In joc au intrat si cateva celebritati, care isi dau cu parerea pe howdoesheshave.com. Preferata mea e una dintre teoriile celor doi stiintifici de la Myth Busters, care spune ca Superman zboara in viteza foarte aproape de pamant si isi loveste razant barba de sol. In felul acesta se si barbiereste si mai construieste si niste autostrazi (sa-l chemam si pe la noi!). Bill Nye (The Science Guy), Kevin Smith (realizator de benzi desenate) si Mayim Bialik (actrita cunoscuta in special din The Big Bang Theory) incearca si ei sa dea raspunsul la intrebare.
MythBusters
Bill Nye
Kevin Smith
Mayim Bialik
Desigur, in cateva zile aceasta intrebare tulburatoare a inconjurat planeta. Cei de la Gillette au dat posibilitatea oricui sa-si exprime punctul de vedere. Pe Twitter utilizatorii pot folosi hashtag-ul #HowDoesHeShave pentru a-si da cu parerea despre parul facial al lui Superman. Inca o data ni se demonstreaza ca pamantenii sunt niste fiinte extrem de creative: unii spun ca se barbiereste cu kriptonita (acea piatra verde care ii slabeste puterile Omului de Otel), altii spun ca nu are cum, caci kriptonita i-ar irita fata si nimeni nu vrea sa vada un Superman cu iritatii post barbierit. Un utilizator sustine ca se apropie foarte tare de soare, care ii topeste parul, dar asta ar insemna ca ii topeste tot parul, inclusiv cel de pe cap, deci inca o teorie cade. Pana si Conan O’Brien pare naucit.
Pana sa gasim raspunsul, trebuie sa ne dam un pas in spate si sa admiram campania pe care a reusit sa o scoata Gillette din aceasta asociere. Daca majoritatea ad-urile lor sunt create dupa o retete simpla, dar cu rezultate bune in vanzari (barbatul modern care se barbiereste in fiecare dimineata in fata oglinzii si nu vrea sa se irite), se pare ca Gillette a descoperit puterea marelui Internet. Caci lucrusoare din acestea, ca niste intrebari aparent banale, rascolesc inimile internautilor.