Acum cateva saptamani am deschis televizorul si am crezut ca vad scene din filmul "Occident 2". Gyuri Pascu si tipul care e parasit de iubita in "Occident 1" stateau fata in fata in usa unui apartament oarecare, oarecare din usa pentru ca in interior mobilierul era ultramodern.
Cred ca v-ati prins deja, vorbesc de reclama la Mobexpert. Clipul publicitar mizeaza pe 2 lucruri: o idee draguta si Gyuri. Ideea se leaga de prejudecata postasului. Un om cu mobila moderna in casa (care trebuie sa fie si scumpa) sigur nu este roman.
Scena in care Gyuri postasul incearca sa afle nationalitatea tanarului caruia ii livreaza o scrisoare este deosebit de savuroasa. Nici macar in fata evidentei Gyuri nu se da batut. Cand tanarul ii spune ca e roman, postasul pleaca fara sa creada un cuvant. " Mama, ce mobila misto are francezu' " ii spune unei vecine. Ideea e buna, insa castingul lui Gyuri in spot a fost o mutare deosebit de castigatoare.
Mesajul e clar: Mobexpert iti ofera mobila "misto" la preturi accesibile, asa ca putem sa aruncam mileurile cu tot cu masuta veche de dedesubt si sa tragem o fuga pana la magazin.
Vazand probabil campania Mobexpert, domnul Catarama s-a gandit s-a gandit ca a ramas putin in urma si ne-a izbit cu clipul publicitar Elvila. Pacat, nu cred ca o meritam.
Pe cat de eficient este clipul Mobexpert, pe atat de dezlanata e reclama la Elvila. Cei doi tineri par ca sunt la o cautare de mobila de birou intrucat vorbesc in continuu de "buget" cu crispare de business man, dar de fapt vor sa cumpere un pat de dormitor. Cine sa mai inteleaga ceva?
Si ca sa dea definitiv cu mobila in balta, replica tanarului "Ce ai bah, esti beat? Nu exista credit fara dobanda..." te dezgusta definitiv. Sa fie vorba de vreun nou concept - pozitionarea "de cartier"?
Din punctul meu de vedere, razboiul mobilei a fost castigat...sau pierdut...depinde cum privesti lucrurile. Mai spuneti si voi ceva. Daca nu cumva ati ramas fara replica. Ce aveti, sunteti beti? Cum sa ramaneti fara replica???