Piticul de gradina, reinviat de GAV in campania TIFF Shadow Shorts

Piticul de gradina, reinviat de GAV in campania TIFF Shadow Shorts

Pentru al patrulea an consecutiv GAV semneaza campania de comunicare pentru competitia Shadow Shorts, din cadrul festivalului TIFF. Comunicarea se desfasoara in perioada 20 mai - 9 iunie 2013 si include un spot si 3 print-uri, online si social media.

"Creatia din anul asta s-a vrut una mai prietenoasa fata de cea din anii trecuti, am vrut sa descretim putin fruntile fanilor si sa iesim din tiparul clasic in care comunica festivalurile de horror. Conceptul s-a nascut firesc si isi are radacinile in campania video Shadows din 2011, cand Moartea, in calitate de regizor, primea drept premiu un pitic de gradina auriu, pe o scena de festival", spune Marius Rosu (Creative Director, GAV).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related