Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers semneaza campania de comunicare pentru o noua editie a Galei Societatii Civile, informeaza un comunicat de presa emis de reprezentantii agentiei.
Sub sloganul "Si binele poate fi senzational", campania prezinta proiectele castigatoare la editia de anul trecut a Galei, reinterpretate intr-un stil tipic tabloidelor si ziarelor de scandal. Comunicarea se desfasoara in perioada mai - iunie si include 3 print-uri si un spot radio.
"In al 11-lea an de GSC vorbim cu umor despre o realitate trista, fiind vorba de un subiect in a carui importanta credem, dar asupra caruia nu te poti apleca cu ton didactic. Cand e vorba de campaniile pentru Gala Societatii Civile, realitatea romaneasca ne serveste an de an cu insight-uri nasoale, iar noi ne incapatanam sa ramanem optimisti in incercarea de a face binele mai vizibil. Asa ca ne-am imaginat o lume nebuna, in care oamenii ar schimba povesti absurde despre aproape nimic pe barfe sanatoase despre oameni si fapte care chiar conteaza. Cum s-ar schimba oare viata romanilor expusi cu nerusinare la stiri pozitive? Societatea civila nu poarta tanga, nu se paruieste prin cluburi, nu isi face tatuaje, nu se imbraca dupa ultimul racnet, nu merge la Mamaia si nici la solar. Deci nu prea pare interesanta la prima vedere. Si totusi poti barfi despre bine, senzationalul nostru chiar e senzational, nu e despre bunaciuni, ci despre fapte atat de bune de ti se face pielea de gaina! Halucinant, scandalos, incredibil, strigator la cer, de necrezut! Si binele poate fi senzational", a declarat Marc Bortun (Creative Partner, Rusu+Bortun Brand Growers).