Havas Worldwide ADDV semneaza design-ul si strategia de brand pentru vinurile JIROV

Havas Worldwide ADDV semneaza design-ul si strategia de brand pentru vinurile JIROV

Havas Worldwide ADDV a realizat designul etichetelor pentru 5 noi vinuri din gama Jirov, produse de Corcova Roy & Damboviceanu, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Noua identitate e construita in jurul unui univers rural si usor retro.

Agentia a dezvoltat si o campanie de promovare outdoor, ce va fi prezenta pe parcursul verii in Bucuresti, pe panouri stradale si TV screens. De asemenea, vinurile ce vor fi disponibile in reteaua Mega Image, vor fi semnalate la raft prin neck hangere.

Incepand din anul 2010, agentia s-a ocupat de toate aspectele de comunicare dedicate lansarii pe piata a vinurilor produse la Corcova: branding, identitate corporate, design de ambalaj, campanii de promovare pe diverse suporturi media (outdoor, print, radio, online).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related