Geoffrey Hantson (Creative Director - Managing Partner, Duval Guillaume Modem) si-a facut intrarea in advertising cu un “grrr”. Nu era multumit de ce vedea in publicitate si ramane nemultumit pana in ziua de azi. Ce e de admirat si aplicat e ca nu gaseste in calitatea generala slaba a publicitatii o justificare pentru propriile creatii proaste, ci un motiv cu atat mai bun sa creeze ceva exceptional. Si nu vorbim de accidente fericite, ci de work spectaculos in mod constant, la care te abonezi doar ca sa fii primul care descopera ce mai e tare in domeniu. Pe principiul "ce mananci de creezi asa frumos?", l-am invitat sa ne dea mai mult din biografia lui la AdStory. Daca vreti mai mult Geoffrey, puteti sa il vedeti in Romania la ICEEfest, in iunie.
Am crescut intr-un oras mic din Belgia jucand fotbal cu prietenii, enervand multi oameni din cartier si visand ca intr-o zi sa devin poet sau chirurg.
Adolescenta e perioada in care nu puteam, sub nicio forma, sa accept autoritatea.
In liceu eram tipul care se indoia de orice si cel mai nebunesc lucru e ca am fost fiu obligat sa schimb scolile de peste 5 ori…
In facultate nu ma integram.
Ma simt tanar cand lucrez si cand ma joc. Si batran ma simt cand vad ce corpuri tinere si puternice au copiii mei.
Imi amintesc pana in ziua de azi cum se simte cand esti singur si disperat.
Am castigat primul salariu la 21 de ani, unde a trebuit sa le vand oamenilor de pe plaja din sudul Spaniei lame de ras, rucsaci si ochelari de soare. Am folosit banii ca sa ma bucur de viata, evident.
Am decis sa ma angajez in publicitate pentru ca o uram.
Prima campanie la care m-am gandit vreodata a fost “Melones Melilla”. Acum cred despre ea ca e posibil ca nimeni sa n-o mai vada vreodata.
Cea mai buna campanie la care am lucrat este cea care urmeaza. Intotdeauna cea care urmeaza. Urasc sa privesc inapoi.
Proiectul care imi doream foarte mult sa iasa (desi nu a iesit) a fost Nikon. As fi foarte fericit sa primesc o a doua sansa cu brandul asta. Sunt convins ca de data asta as reusi.
Ca sa inteleg mai bine ce vrea clientul am mers pana la a ma inscrie in programul Weight Watchers.
Apucaturile de publicitar se manifesta ori de cate ori vad publicitate proasta. Adica mai tot timpul.
Cele mai bune sfaturi pe care le-am primit de la cineva din industrie au fost “Ai incredere in instinctul tau” si “Binele e dusmanul extraordinarului”.
O lectie invatata pe calea cea grea a fost ca oamenii raman pentru o perioada limitata de timp pe aceasta lume.
Totul ar merge mai bine in industria asta daca oamenii ar intelege ca cel mai mare risc e sa nu iti asumi niciun risc.
Ma uit la juniorii de astazi si ma gandesc ca sunt o gramada de oportunitati, luati-le!
Sper sa lucrez cat mai des pentru clienti destepti si curajosi si cat mai rar pentru clienti care vor doar sa-si faca treaba.
Brandurile care au cea mai buna strategie de comunicare sunt cele cu un scop societal.
Uite care sunt campaniile mele preferate:
TV: Honda. Hate something. Change something. Pentru ca partea de executie a fost absolut fantastica si as putea sa imi dictez viata dupa headline-ul campaniei.
Outdoor: Cele de la PlayStation din perioada in care era Erik Vervroegen creative director. Au fost printuri/outdoor-uri care au schimbat regulile jocului si au devenit punct de referinta de atunci incoace.
In istoria browser-ului meu poti sa gasesti Webmail si Gmail, urasc Lotus Notes.
In afara timpului petrecut la job, imi place sa alerg, sa scriu poezie si sa fiu un om bun.
Weekend-ul e momentul in care ma dedic complet iubitei mele sotii si celor trei copii ai nostri.
Cartea pe care am citit-o de 3 ori a fost “Arhetipurile si inconstientul colectiv”, de Carl Gustav Jung.
Dau mai tare cand aud muzica lui Jacques Brel. Cel mai mare poet belgian.
Nu o sa ma satur niciodata sa urmaresc orice film cu James Bond sau Star Wars sau Tarantino.
Incerc sa nu ratez niciun episod din “micul dejun de duminica cu familia”.
Geoffrey Hantson participa in prima zi de la ICEEfest 2013 in sesiunea The Digital Influencers. Detalii despre eveniment, lista speakerilor, a temelor dezbatute si achizitia biletelor sunt disponibile pe site-ul ICEEfest.com.
Comentarii
Unfortunately, I wasn’t so lucky, in our world is easiest to meet God than a smart Managing Director.
A long way to get there, you must prove a lot of obsequiousness first to can join the club. Creativity? Yeah, who cares?! To do rebranding you don’t need it. A new cosmetic change on a label and it’s done.
So, good luck further and have a nice life.