Geoffrey Hantson (Creative Director - Managing Partner, Duval Guillaume Modem) si-a facut intrarea in advertising cu un “grrr”. Nu era multumit de ce vedea in publicitate si ramane nemultumit pana in ziua de azi. Ce e de admirat si aplicat e ca nu gaseste in calitatea generala slaba a publicitatii o justificare pentru propriile creatii proaste, ci un motiv cu atat mai bun sa creeze ceva exceptional. Si nu vorbim de accidente fericite, ci de work spectaculos in mod constant, la care te abonezi doar ca sa fii primul care descopera ce mai e tare in domeniu. Pe principiul "ce mananci de creezi asa frumos?", l-am invitat sa ne dea mai mult din biografia lui la AdStory. Daca vreti mai mult Geoffrey, puteti sa il vedeti in Romania la ICEEfest, in iunie.
Geoffrey Hantson (Duval Guillaume Modem): Am decis sa ma angajez in publicitate pentru ca o uram
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Unfortunately, I wasn’t so lucky, in our world is easiest to meet God than a smart Managing Director.
A long way to get there, you must prove a lot of obsequiousness first to can join the club. Creativity? Yeah, who cares?! To do rebranding you don’t need it. A new cosmetic change on a label and it’s done.
So, good luck further and have a nice life.